کارگزار بورس ادعای عجیب فرد منسوب به نام "راکفلر" را تکذیب کرد

مجید سوری در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، در واکنش به انتشار مطلبی در فضای مجازی که طی آن یک فرد با نام مستعار "راکفلر" ادعای نمایندگی کارگزاری بانک پارسیان و افزایش قیمت بیش 113 درصدی سهام پالایشگاه لاوان را تا اواخر اسفند کرده ( از 1510 تومان امروز به 3200 تومان ) و حتی شماره حسابی برای جمع آوری وجوه داده، تاکید کرد: چنین فردی در کارگزاری بانک پارسیان فعالیت نمی کند.

وی با انتقاد از افزایش بی اخلاقی و جعل اخبار در فضای مجازی ادامه داد: از سوی دیگر، این کارگزاری برنامه ایی برای سهام پالایشگاه لاوان ندارد. بنابراین کل مطلب مربوط به نماینده بودن آن فرد و برنامه افزایش سهام "شاوان" توسط کارگزاری بانک پارسیان کذب محض بوده و اقدامات قانونی به عمل خواهد آمد.

براساس این گزارش، فردی با آی دی "راکفلر" و با استفاده از لوگوی کارگزاری بانک پارسیان و ارایه شماره کارت ، مدعی شده: اینجانب نماینده کارگزاری پارسیان هستم. ما قصد داریم مقاومت شاوان رو پودر کنیم و تا روز شنبه مورخ 1396/12/26 شاوان رو به قیمت 3200 تومان برسونیم.

اطلاعیه کارگزاری بانک پارسیان

در این میان کارگزاری بانک پارسیان در اطلاعیه ایی اعلام کرد: با توجه به اینکه شخصی در فضای مجازی با سوءاستفاده از نام کارگزاری پارسیان اقدام به تبلیغ کاذب یکی از نمادهای بورسی نموده و حتی به  معرفی شماره حساب بانکی به نام خود جهت واریز وجه اقدام کرده است. بدینوسیله ضمن تکذیب هرگونه ارتباط با این شخص به اطلاع می رساند تنها کانال رسمی در فضای مجازی و سایت اینترنتی این کارگزاری به آدرس زیر میباشد:
کانال تلگرام👈@parsian_broker
سایت اینترنتی 👈www.parsianbroker.com

بدیهی است اقدام قضایی علیه این شخص از طریق مراجع ذیصلاح در دستور کار این کارگزاری قرار می گیرد.

انتهای پیام