بازگشت سایپا، رنا ، وساپا" + ۵ شرکت دیگر به تابلو /خروج ۳ نماد و ادامه توقف فولاد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امروز که بورس تهران با افزایش قیمت سهام شرکت های خودرویی، فلزی، پالایشی و... با روند صعودی آغاز بکار کرده شاهد بازگشت شرکت های سایپا، سرمایه گذاری رنا و سرمایه گذاری سایپا بعد از اعلام از فسخ قرارد داد 1.6 هزار میلیارد تومانی مربوط به دو شرکت و  همچنین سیمان دورود خواهد بود که بدون محدودیت نوسان قیمت انجام خواهد شد.

دو شرکت فرابورسی کشتیرانی دریای خزر و خدمات دریایی و بندری سینا هم بعد از اعلام عدم فروش ملک و تبدیل تفاهم نامه به قرار داد، با محدودیت دامنه نوسان به همراه دو شرکت جوش و اکسیژن و تامین مسکن جوانان (پس از مجمع سالانه ) با محدودیت دامنه نوسان تا سقف 50 درصد، آماده بازگشت به تابلو شدند.

براساس این گزارش ، در این میان توقف نماد فولاد مبارکه که به دلیل افزایش 26 درصدی سود رخ داده بود برای حداکثر 2 روز دیگر تمدید شد. همچنین نماد  سرامیک‌های‌ صنعتی‌ اردکان‌ بعد از اعلام کاهش 29 درصدی سود، متوقف و مقرر شد فردا بدون محدودیت دامنه نوسان، باز شود.

نماد صنعت روی زنگان هم بعد از افزایش قیمت بیش از 20 درصد طی 5 روز معاملاتی متوالی، بسته شده و در پایان معاملات امروز ، نماد گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری، برای مجامع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده در چهارشنبه جاری ،

انتهای پیام