ادعای رژیم صهیونیستی در خصوص پهپاد ایرانی ساقط شده

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جاناتان کانریکاس به تکرار ادعای دیگر مقامات صهیونیستی مبنی بر رخنه پهپاد ساخت ایران به حریم هوایی اسرائیل به شبکه سی‌ان‌ان گفت: این پهپاد توسط ارتش اسرائیل هدف قرار گرفت و بر اساس نمونه آمریکایی آن یعنی RQ-170 ساخته شده است.

وی افزود: آنها از مسیر پروازی این پهپاد متوجه شدند یک ماموریت ویژه داشته اما جزئیات بیشتری در این باره ارائه ندادند.این اولین باری است که از زمان آغاز جنگ داخلی سوریه، یک هواپیمای بدون سرنشین ایرانی وارد حریم هوایی اسرائیل می‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است این پهپاد پس از پرواز از سوریه روز شنبه در ساعت 4:50 بامداد به وقت محلی وارد حریم هوایی اسرائیل شد و سپس توسط یک هلی‌کوپتر هدف قرار گرفت که بقایای آن در خاک اراضی اشغالی قرار دارد.

بنابراین گزارش، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفته، سرنگونی جنگنده صهیونیستی، معادله عدم توازن قوا در منطقه را تغییر و هشدار داد هر خطایی که این رژیم در منطقه مرتکب شود، بدون پاسخ نخواهد ماند.نقش ایران در سرنگونی جنگنده صهیونیستی تکذیب می شود و پدافند هوایی سوریه این جنگنده را که حریم هوایی این کشور و حاکمیت آن را نقض کرده بود، هدف قرار داده است.

انتهای پیام