محصول جدید شرکت بورسی با اعلام ۶ مزیت

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت ایران ارقام که با سرمایه 50 میلیارد تومانی در بازار اول معاملات بورس درج شده، برای اولین بار در ایران محصول جدیدی را در سبد محصولات قرار داد.

کیوسک بانکی هوشمند در زمره نسل جدیدی از دستگاه‌های سلف سرویس بانکی به شمار می‌آید که بر مبنای نیاز مشتری و زیرساخت‌های هر بانک، می‌توان امکان ارائه خدمات متنوع بانکداری دیجیتال را روی آن پیاده‌سازی کرد.

این کیوسک بانکی به‌دلیل انعطاف‌پذیری و پیکره‌بندی خاص و قابلیت ارتقای نرم‌افزاری، طیف گسترده‌ای از نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند و یکی از مهم‌ترین ابزارها در طرح تحول و بازآفرینی شعب و آماده‌سازی بانک‌ها برای ورود به عصر بانکداری دیجیتال است.

از مهم‌ترین عملکرد اصلی کیوسک بانکی هوشمند می‌توان به صدور کارت بانکی و کارت هدیه به‌صورت ۲۴*۷، افتتاح حساب بانکی، بستن حساب بانکی، ارائه خدمات بانکی غیرنقدی (انتقال وجه داخلی و شتابی، خدمات کارت، خدمات بدون کارت و صورتحساب...)، ارائه خدمات پرداخت (پرداخت قبض، خرید شارژ، شارژ کارت و...) و پرداخت و بازپرداخت تسهیلات با کارت‌های داخلی و شتابی برای تسهیلات (داخلی) اشاره کرد.

انتهای پیام