جهرودی مدیر یک زیرمجموعه دیگر سایپا را تغییر و قول به رشد سهام داد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن قاسم جهرودی که از اواخر آبان مدیرعامل سایپا شده ، همچنان در حال تغییر مدیران زیرمجموعه ها بوده و بعد از معرفی مدیران جدید شرکت های چون زامیاد، سایپا دیزل، ایران کاوه و مگا موتور و چند تغییر در معاونت ها ، مدیرعامل رادیاتور ایران‌ را هم عوض کرد.

به این ترتیب علیرضا کمیزی که از آذر 89 با حکم نعمت ا... پوستین دوز ، مدیرعامل رادیاتور ایران شده بود، از این شرکت بورسی با سرمایه 30 میلیارد کنار گذاشته شد تا غلامحسن جواهر پور عهده این سمت شود.

وی دانش آموخته مهندسی فلزات از دانشگاه صنعتی شریف بوده و دارای سوابقی چون مدیر کارخانه شرکت شتابکار، مدیرعامل شرکت آذر شرق، مدیر تولید شرکت یاتاقان بوش ایران، مدیر کارخانه شرکت ریخته گری آلمینیوم ایران خودرو و ...است.

جهرودی در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید "ختور" هم گفت: با توجه به فضای رقابت بین شرکت های سازنده رادیاتور، نیاز است با یک نگاه جدید و عملیاتی در زمینه افزایش بازار صادراتی و داخلی اقدامات مهمی صورت گیرد و همچنین با همدلی، خرد جمعی و انضباط مالی می توان شرکت ایران رادیاتور را در بین رقبای داخلی و منطقه ای پیشتاز کرد.

وی ادامه داد: کاهش قیمت تمام شده محصول باید در دستور کار قرار گیرد تا علاوه بر افرایش کیفیت امکان کسب سهم بازار داخلی و منطقه ای به وجود آید.در این مسیر باید از همه مزیت ها و ظرفیت های موجود در راستای ارتقاء و رشد شرکت بهره برد. سال آینده با پیاده سازی و اجرا یی کردن طرح های جدید، مطمئناً شاهد رشد سهام شرکت رادیاتور ایران خواهیم بود.

انتهای پیام