۴ محصول بانک بورسی رونمایی و معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک ملت با حضور محمد بیگدلی مدیرعامل و تعدادی از مدیران ارشد، 4 محصول بانکداری الکترونیک رونمایی کرد که شامل سامانه همراه پلاس ملت، صراف الکترونیک، سامانه مدیریت صندوق‌های قرض‌الحسنه محلی و سامانه بانکداری اینترنتی ویژه اشخاص حقیقی صاحب کسب‌ و کار بود.

به گفته بیگدلی بانک ملت در حوزه بانکداری دیجیتال در بین بانک‌ها پیشگام است.خلق محصولات جدید بانکی در این بانک به‌دلیل شرایط رقابتی موجود در نظام بانکی استمرار خواهد داشت و در آینده محصولات جدیدی به فراخور شرایط بازار، عرضه خواهد شد.

بنابراین گزارش،دستگاه صراف الکترونیک یکی از محصولات رونمایی شده بود که به‌منظور پوشش نیازهای حاکم بر بازار گردشگری و مکانیزاسیون فرآیند خرید و فروش ارز پیاده‌سازی شده است. سامانه همراه پلاس نیز امکان ارائه خدمات بانکی به دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب را فراهم می‌کند. به‌عبارت دیگر استفاده از این سامانه تنها منحصر به دارندگان حساب نزد بانک ملت نبوده و تمامی مشتریان دارای کارت شتابی می‌توانند از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند.

از مزایای این سامانه، کیف پول الکترونیکی است که دارنده آن با استفاده از گوشی تلفن همراه قادر خواهد بود نسبت به پرداخت هزینه کالا و خدمات با مبالغ خرد از طریق انتقال وجه کیف پول به کیف پول از بستر NFC یا اسکن بارکد دو بعدی (QR) اقدام کند. سامانه مدیریت صندوق‌های قرض‌الحسنه محلی هم به وسیله مکانیزه کردن بخش بزرگ فعالیت‌‌هایی که در صندوق‌های کوچک به‌صورت دستی انجام می‌گیرد، امور مالی مرتبط با صندوق‌ها را برای مدیران آنها تسهیل می‌کند و بالاخره چهارمین محصول رونمایی شده، سامانه بانکداری اینترنتی ویژه اشخاص حقیقی صاحب کسب‌وکار بود.

انتهای پیام