زمان و شرایط پیش فروش محصول اتوماتیک ایران خودرو اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، ایران خودرو اعلام کرد طرح پیش فروش ویژه پژو پارس ال ایکس اتوماتیک با ظرفیت محدود از امروز آغاز و تا زمان اتمام ظرفیت ادامه خواهدداشت.

متقاضیان می توانند با پیش پرداخت مبلغ 24.5 میلیون تومان نسبت به ثبت نام این خودرو با موعد تحویل های خرداد، تیر، مرداد و شهریور ماه 97 و با رنگ های سفید، نقره ای، مشکی، خاکستری، آبی رویال اقدام کنند. سود مشارکت تعیین شده براساس زمان تحویل خودرو متفاوت است.

در این طرح به منظور افزایش احتمال موفقیت مشتریان نهایی در نام نویسی، کنترل هایی چون هر کد ملی یک دستگاه خودرو به اجرا گذاشته شده است. از سوی دیگر، امکان ثبت نام در این طرح صرفاً برای مشتریان حقیقی فراهم است.

متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و یا نمایندگی های مجاز سراسری ایران خودرو، نسبت به ثبت نام اقدام و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

بنابراین گزارش، پژو پارس ال ایکس اتوماتیک که حاصل تلاش متخصصان ایرانی شرکت ایران خودرو است، مجهز به تجهیزات ایمنی بالا و امکانات رفاهی مطلوب است و از نظر عملکردی در آزمون های مختلف سربلند بیرون آمده است.

انتهای پیام