صاحبان آگهی‎های اغواکننده جریمه می شوند

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،رضا شیوا با اشاره به اینکه متأسفانه تبلیغات اغواکننده در سطح جامعه در مورد فروش کالا و خدمات مشاهده می شود به تسنیم گفت: براساس بند ه ماده 45 سیاست های کلی اصل 44، هراظهار شفاهی، کتبی یا هر عملی که کالا یا خدمت را به صورت غیرواقعی با کیفیت، مقدار، درجه، وصف، مدل یا استاندارد خاص نشان دهد و یا کالا و یا خدمت رقبا را نازل جلوه دهد، خلاف قانون بوده و شورای رقابت به این موضوع ورود پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مثلا در یک نمونه در یکی از تبلیغات ها افزایش 10 برابری حافظه با مصرف یک کالا مطرح شده،افزود: درصددیم این  تخلفات را در فضای مجازی و حتی مجلات و غیره بررسی کنیم و جریمه هایی را برای آنها در نظر  بگیریم.در حوزه شوینده ها هم تبلیغات گمراه کننده ای برای فروش بیشتر توسط برخی سودجویان انجام می شود.  

انتهای پیام