شعار ترامپ برای انتخابات ۲۰۲۰ و شوخی مادام العمر بودن ریاست جمهوری

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از راشاتودی، دونالد ترامپ در جمع فولادسازان که در جریان کمپین ریک ساکنی نامزد جمهوری‌خواه انتخابات کنگره صورت گرفت،اعلام کرد: شعار وی برای انتخابات آینده این است که آمریکا را عالی نگه دارد.

وی با اشاره به نظر مثبت درباره تکرار شعار کمپین انتخاباتی سال 2016 و استفاده از شعار دوباره آمریکا را عالی بساز برای دور بعدی انتخابات توضیح داد: نمی‌توانیم بگوییم دوباره آمریکا را عالی بساز زیرا من این کار را انجام داده‌ام!

این مقام مسئول به انتقاداتی که علیه رفتار وی در مقاله وال استریت ژورنال مطرح شده بود، واکنش نشان داد و گفت: مثل رییس جمهورها رفتار کردن ساده است اما حوصله شما را سر می‌برد.

ترامپ برای بار دوم به خاطر تاکید رسانه‌ها بر بیانات مبنی بر ریاست جمهوری مادام‌العمر در مراسمی خصوصی با حضور اهداکنندگان جمهوری‌خواه، به آنان تاخت. در مراسم شامی که در مارئه‌لاگو برگزار شده بود، ترامپ حزب کمونیست چین را به خاطر لغو محدودیت دوره‌ای ریاست جمهوری در این کشور تحسین کرده و گفته بود، شاید ما هم روزی به این مساله فکر کنیم.

وی کشورهایی را که فروشندگان مواد مخدر را اعدام می‌کنند، تحسین کرد. این اقدام یک روز پس از آن صورت می‌گیرد که گزارش شده،ترامپ سیاستی را برای دادن اختیار به دادستانان به منظور اعمال مجازات اعدام در پرونده‌های مواد مخدر در نظر دارد.

انتهای پیام