دومین جلسه محرمانه جامعه حسابداران رسمی برای جمع بندی "های وب"

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی استعلام 10 بهمن سازمان بورس از جامعه حسابداران رسمی ایران و اعلام رای در مورد صورت های مالی سال های 94 و 95 و 6 ماهه سال جاری "های وب" که در 300 صفحه و 8 سئوال و ابهام ارایه شده ، عصر سه شنبه جلسه ایی برگزار اما به منتج به رای نهایی نشد.

در این رابطه جدیدترین پیگیری های بورس پرس نشان می دهد، اعضاء کار گروه کنترل کیفیت جامعه حسابداران رسمی ایران با تاکید بر محرمانه بودن تصمیمات و اعلام نتیجه صرفا" به سازمان بورس ، بعداز ظهر امروز دومین جلسه را تشکیل می دهند تا رای نهایی را صادر و به نهاد ناظر بازار سرمایه اعلام می کنند.

سازمان بورس هم منتظر دریافت نظر این نهاد حرفه ایی حسابداری بوده تا بعد از بررسی جوانب و اعلام مواضع رسمی و شفاف سازی، در مورد بازگشایی "های وب" که از 22 آذر با توقف نماد روبرو است، تصمیم گیری کند.

با این اوصاف باید منتظر رای نهایی جامعه حسابداران رسمی ایران بود که به گفته محمود علوی دبیرکل آن حداکثر تا 20 اسفند ( امروز ) مشخص خواهد شد. در وهله بعد هم باید چشم انتظار سازمان بورس در مورد ابهامات و زمان بازگشایی نماد بود که به نظر می رسد با بازگشایی نماد درروزهای پایانی سال همراه باشد.

انتهای پیام