"خزامیا" تولید خودروهای ایویکو را بیشتر می کند/ مشارکت در نوسازی فرسوده ها

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از سایپا نیوز،در جریان دیدار مدیرعامل و جمعی از مدیران بلندپایه شرکت ایویکو ایتالیا با محمدرضا هنری کیا قائم مقام ارشد مدیرعامل سایپا، بر افزایش همکاری های فنی و اقتصادی دوجانبه تاکید شد.

محمد زارع پور اشکذری مدیرعامل زامیاد اعلام کرد: در پی این نشست مقرر شد با تولید و عرضه محصولات جدید و با کیفیت این برند مطرح اروپایی در شرکت زامیاد، فصل جدیدی از همکاری ها و ارتباطات اثربخش این شریکان تجاری قدیمی آغاز شود که در این راستا تولید خودروهای تجاری ایویکو از سال آینده در شرکت مذکور افزایش می یابد.

وی با اشاره به نگاه ویژه رییس جمهوری برای سرعت بخشی به فرآیند طرح نوسازی ناوگان خودروهای تجاری فرسوده گفت: شرکت زامیاد قصد دارد با تولید و عرضه خودروهای باکیفیت ایویکو در این طرح مشارکت کند.

بنابراین گزارش،ایویکو یکی از مطرح ترین شرکت های تولیدکننده خودروهای تجاری در اروپاست که از سال 1975 فعالیت خود را در زمینه تولید خودروهای تجاری و سنگین آغاز کرد. کارخانه این شرکت در شهر تورین ایتالیا واقع شده و از سال 1372 فعالیت مشترک خود را با زامیاد آغاز و تاکنون انواع کامیون های کِشنده سنگین، کامیون های باری و کمپرسی، مینی بوس و ون مسافری را در این شرکت تولید و به بازار ایران عرضه کرده است.

انتهای پیام