زمان عرضه اولیه "سپ" اعلام شد/ شرایط خرید ۱۰ درصد پانزدهمین شرکت جدید

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بازار سهام که طی سال جاری شاهد ورود 14 شرکت جدید شده ، بعد از عرضه اولیه چهارشنبه گذشته و البته تا به این جا نا موفق سرمایه گذاری شفا دارو، میزبان شرکت تازه دیگری خواهد بود.

به این ترتیب ، بعد از برگزاری جلسه معارفه هفته گذشته شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش و ارایه آخرین اطلاعات ، این شرکت برای فردا سه شنبه عرضه اولیه و 180میلیون سهم معادل 10 درصد برای عموم واگذار می شود.

در عرضه سهام "سپ" ، حداکثر سهام قابل خرید 2 هزار سهم تعیین شده که در دامنه 7505 تا 7900 ریال قابل سفارش است .

این شرکت 180 میلیارد تومانی اولین ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک و یکی از بزرگترین شرکت های psp فعال در سطح کشور است که با برخورداری از 100 شعبه، نمایندگی و مرکز خدمات در صنعت پرداخت مشغول فعالیت بوده و شرکت های به پرداخت ملت، آپ، تجارت الکتریک پارسیان و کارت اعتباری ایران کیش هم از رقبای اصلی آن بشمار می روند.

سال مالی پرداخت الکترونیک سامان کیش که از 82 تاسیس شده، 30 آذر بوده و در عملکرد 12 ماهه منتهی به آذر ، قادر به تحقق 818 ریال شده و اولین سود سال مالی آذر 97 را هم 1045 ریال پیش بینی کرده است.

این شرکت با 1236 نیروی انسانی، دارای مشتریانی چون بانک های سپه، رفاه ، صادرات، سامان، توسعه ، انصار و ملی بوده و با سهم 17درصدی تراکنش ها ، بعد از به پرداخت ملت در رتبه دوم قرار دارد. 

در ترکیب سهامداری "سپ" ، بانک سامان با 27.8 درصد، بانک رفاه با 30 درصد و گروه توسعه مالی و اقتصادی سامان و بیمه سامان با 15.2 و 15 درصد، حضور دارند.

از ابتدای سال تا به امروز 14 شرکت به پرداخت ملت، مبین وان کیش، هتل کوثر اصفهان ، چدن سازان ، های وب، تولید و صادرات ریشمک ، لیزینگ شرق ، آسیا سیر ارس، پگاه آذربایجان شرقی، فولاد کاوه جنوب، تامین سرمایه امید و شیر و گوشت زاگرس شهرکرد و مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر و سرمایه گذاری شفا دارو ، وارد بازار سهام شده اند.

انتهای پیام