"های وب" درباره قرارداد جدید و مهم توضیح داد/ عدم اعلام رای جامعه حسابداران

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی بعد از پی استعلام 10 بهمن سازمان بورس از جامعه حسابداران رسمی ایران ، همه سهامداران این شرکت به همراه مسئولان منتظر اعلام رای بودند که طبق گفته محمود علوی دبیرکل این نهاد قرار بود حداکثر تا 20 اسفند ، اعلام رای شود.

بررسی های بورس پرس حکایت از آن دارد که به رغم برگزاری دومین جلسه محرمانه در یکشنبه ( با حضور نمایندگان های وب و سازمان بورس و سپس با حضور اعضا کار گروه کنترل کیفیت جامعه حسابداران رسمی) ، تا دیروز نتیجه رای و نامه ایی به سازمان بورس ارایه نشده تا بورس در این مورد تصمیم گیری کند.

این موضوع و تاخیر در اعلام رای به همراه عدم اطلاع رسانی مدیران جامعه حسابداران رسمی از آخرین وضعیت و علت تاخیر در اعلام رای ، منجر به بروز روایت های متفاوت و متضاد و شایعاتی متعدد شده که باید منتظر ماند و دید که مدیران جامعه چه تصمیمی می گیرند.

در این میان "های وب" که از 22 آذر با توقف نماد روبرو است، عصر دیروز اقدام به انتشار توضیحاتی درباره قرارداد جدید و 455 میلیارد تومانی با وزارت ارتباطات و مربوط به پروژه خرید خدمات الکترونیک برای 18 هزار روستا کرد.

این شرکت درباره نحوه تسویه اعلام کرد: مابه ازای انجام تعهدات دوره آمادگی ارایه خدمت (ایجاد پوشش ) معادل 60 درصد کل مبلغ قرارداد و مابه ازای انجام تعهدات دوره ارایه خدمت (تداوم پوشش ایجاد شده ) در طی 10 سال معادل 40 در صد کل مبلغ قرارداد می باشد که متناسب جداول ذیل ماده 4-2-2 پرداخت خواهد شد.

"های وب" با اشاره به تاریخ مؤثر اجرای قرارداد در 22 اسفند 96 ، در مورد جزئیات قرارداد هم توضیح داد: ایجاد امکان بهره برداری از خدمات الکترونیک برای 900 هزار متقاضی در 18 هزار روستا طی 18 ماه از تاریخ 22-12-96 لغایت 31-6-98 و استمرار امکان ایجاد شده و ارایه خدمت به مشترکین روستاهای موضوع قرارداد از زمان تحویل هر روستا به مدت 10 سال است.

با این اوصاف باید منتظر ماند و دید که سازمان بورس بعد از دریافت نظر جامعه حسابداران رسمی و بررسی جوانب ، چه مواضعی را اعلام و چه زمانی اقدام به بازگشایی نماد خواهد کرد.

انتهای پیام