زیرمجموعه میدکو به شبکه سراسری راه آهن متصل شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روز گذشته مراسم افتتاح خط ریلی،محوطه مانوری و تخلیه و بارگیری مجتمع فولاد بوتیای ایرانیان با حضور جمعی از مسوولین راه آهن (رجا) و مقامات استانی،علی اصغر پورمند مدیرعامل هلدینگ میدکو، فیروزکوهی مدیرکل راه آهن استان کرمان و خسروی راد مدیر عامل شرکت فولاد بوتیای ایرانیان برگزار و اتصال ریلی مجتمع فولاد بوتیای ایرانیان به خط راه آهن میسر شد تا گامی بزرگ و موثر در رونق اقتصادی منطقه کرمان برداشته شود.

مجید قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد با اشاره به نامگذاری سایت بوتیا به نام نامی حضرت رسول اکرم گفت: افتتاح این پروژه توفیق جدیدی برای اقتصاد ملی رقم می زند.

در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است، و در راستای توجه به مسئولیت های اجتماعی، این پروژه در چارچوب توافق اصولی هلدینگ میدکو با رجا جهت حمل و نقل مواد اولیه و محصولات تولیدی آن با مشارکت اداره راه آهن کرمان و شرکت فولاد بوتیای ایرانیان اجرا شد.همزمان با برگزاری این مراسم، تجهیزات تخلیه کامیونی بار و تجهیزات جانبی پروژه شامل واگن برگردان، شارژ گندله، تخلیه کنسانتره و باسکول ریلی نیز افتتاح شد.

بنابراین گزارش،شرکت فولاد بوتیای ایرانیان یکی از 17 شرکت  زیر مجموعه هلدینگ میدکو است که در زمینه تولید گندله فعال بوده و در آینده ای نزدیک آهن اسفنجی و  انواع مقاطع خاص فولادی را تولید خواهد کرد.

انتهای پیام