علت استعفای نجفی از زبان رییس شورای شهر

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از اقتصاد آنلاین،محسن هاشمی در نشستی خبری اظهار داشت: از عصر روز گذشته استعفایی را از محمدعلی نجفی دریافت کردیم که امروز هم در جلسه هم اندیشی موضوع را بررسی کردیم.علت استعفا را یک مشکل جدید پزشکی مطرح کردند که نمی‌شود علنی کرد.
وی با اشاره به اینکه شورای شهر باید در این خصوص در جلسه رسمی تصمیم بگیرد،افزود:  در جلسه هم‌اندیشی تصمیم گرفتیم براساس قانون تا اولین جلسه رسمی شورا،وی به وظایف خود ادامه دهد تا هیچ مشکلی برای شهر پیش نیاید.استعفای نجفی را در صحن شورا به بحث می گذاریم،اگر توضیحات قانع کننده‌ای دادند در همان جلسه سرپرست انتخاب می‌کنیم اگر پذیرفته نشد به کار خود ادامه می‌دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: نجفی از اعضا دلخور نیستند و اتفاقا چند شب پیش جلسه‌ای داشت که من دلخوری از اعضا را تکذیب می‌کنم.در مورد اینکه اعضا مخالفند یا نه هم چیزی نمی‌توانم بگویم، قطعا اعضا دوست دارند وی بماند.راجع به دستگیری و آزادی با وثیقه نیز اطلاعی ندارم.

هاشمی گفت: راجع به گزینه‌های جایگزین نجفی هیچ چیزی نمی‌توانم بگویم و ‌خوب نیست که رییس شورای شهر تهران راجع به این موضوع اظهارنظر کند.
اگر کسی بیماری داشته باشد و بیماری خود را پنهان کند کار خلافی کرده، فشار سیاسی زیادی به وی وارد شده اما بیماری، علت استعفای شهردار تهران است.اگر اعضا هم بخواهند من شهردار نمی‌شوم.

انتهای پیام