عملکرد سال گذشته و درصد بازدهی ۳ صندوق­ اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی اسلامی بیدگلی رئیس هیات مدیره شرکت مشاور سرمایه گذاری آرمان آتی عملکرد سه صندوق سرمایه‌گذاری تحت مدیریت شرکت مشاور سرمایه گذاری آرمان آتی شامل صندوق های آرمان سپهر آیندگان، ارزش آفرین گلرنگ و سبحان را اعلام کرد که طی بازه های زمانی 3 و 12 ماهه سال گذشته قادر به کسب رتبه های تک رقمی شده اند. 

صندوق سرمایه‌گذاری آرمان سپهر آیندگان از صندوق­ های نوع مختلط است که در یک سال گذشته بین 17 صندوق سرمایه­گذاری از نوع مختلط با کسب بازده ۲۹.۷۸ درصدی رتبه اول را به خود اختصاص داده است. این صندوق در نیمه دوم  سال قبل با بازده ۱۷.۳۳ درصدی مجددا در رتبه اول قرار گرفته است.

صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرین گلرنگ هم در میان 73 صندوق موجود از نوع سرمایه­ گذاری در اوراق با درآمد ثابت، با بازده ۲۶.۴۶ درصدی سالانه ، در رتبه چهارم قرار گرفته است. این صندوق در شش ماه دوم سال قبل بازده ۱۳.۴۴ درصدی داشته و رتبه سوم را کسب کرده است.

صندوق سرمایه­ گذاری مشترک سبحان نیز بین 102 صندوق از نوع سرمایه­ گذاری در سهام، با کسب بازده ۳۱.۳۷ درصدی موفق به کسب رتبه هفتم شده و طی نیمه دوم سال قبل با بازدهی ۲۳.۹۲ درصدی، رتبه چهارم را کسب کرده است.

انتهای پیام