برنامه ۳ ساله سایپا برای تکمیل سبد محصول

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محسن جهرودی در نشست با نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سایپا در استان خراسان گفت: سایپا با سبد محصول کامل می تواند مشتریان خود را به صورت دائمی حفظ کند.هسته رقابتی محصولات سایپا برخورداری از قیمت های رقابتی و اقتصادی است و این شرکت به دنبال آن است که مشتریان برای خرید محصولات این گروه انتخاب های بیشتری در رده های متفاوت قیمتی داشته باشند.

وی ادامه داد: سایپا برای دستیابی به این هدف، هم از توانمندی های خود استفاده خواهد کرد و هم با برندهای بین المللی جهت طراحی پلت فرم وتولید محصولات مشترک در حال مذاکره است.شبکه نمایندگی های سراسری سایپا، خط مقدم ارتباط با مشتریان است که نقش مهمی در معرفی این گروه و ایجاد تصویر درست در اذهان مخاطبان دارند.

انتهای پیام