ارائه خدمات جدید بانک بورسی در یازدهمین نمایشگاه بورس

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،کوروش پرویزیان به سنا گفت: این دوره از نمایشگاه ویژگی­ های خاصی دارد که برگزاری آن می تواند بازتاب و انعکاسی از آن ویژگی ­ها برای بازار مالی باشد. از مهمترین ویژگی های این دوره نام گذاری سال جدید که به عنوان یک موضوع بسیار مهم مطرح است و دو بازار پول و سرمایه نقش بی بدیلی در این موضوع دارند و باید به طور برجسته به آن بپردازند.

وی توضیح داد: این مسئله می­ تواند به عنوان تابلوی مشخصی از این نمایشگاه مطرح شود. حضور بانک­ها، شرکت­ های بزرگ مالی، نهادهای مالی و شرکت­ های تامین سرمایه در این نمایشگاه باید بتواند حمایت ویژه ­ای از دسترسی تولیدکنندگان به منابع مالی را فراهم کند.

این مقام مسئول با اشاره به اثرات فرهنگی فاینکس 2018 گفت: نمایشگاه های اینچنین تخصصی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. نهادهای شرکت کننده می توانند خدمات و برنامه های خود را به صورت ساده تر در معرض دید عموم قرار دهند تا مردم آن را ملاحظه کنند و نسبت به کارهایی که در حوزه های مختلف در حال انجام است آگاه شوند.

پرویزیان ادامه داد: به عنوان مثال امروزه بانکداری دچار تغییر و تحولات بنیادی شده به این صورت که بانک­ ها از حالت شعبه ­ای به بانک­ های الکترونیک تبدیل می ­شوند. امکاناتی که بانک­ ها برای مردم فراهم کرده ­اند، زیرساخت ­هایی که مهیا است و خدمات متنوعی که در سبد کالایی آنها است همگی می ­تواند عرضه شود .معرفی این خدمات می تواند در جامعه امیدواری بیشتری ایجاد کند که ما می­ توانیم در سطح منطقه و در فضای بین­ المللی با اتکا بر دانش، توان، ظرفیت های داخلی خود حرف ­هایی برای گفتن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نظام بانکی باید از فرصت فاینکس ۲۰۱۸ بهره‌بردای بهتری داشته باشد، افزود: مسائل و چالش‌های نظام بانکی به سرعت به اقتصاد تعمیم پیدا می‌کند و لازم است از رویدادهایی که سایر حوزه‌های مالی نیز در آن حضور دارند برای هم اندیشی و حل این چالش‌ها استفاده کرد.بانک پارسیان نیز در یازدهمین دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور فعالی دارد و در حال برنامه ریزی برای ارائه خدمات جدید است و مطمئنا از این فرصت بیشترین استفاده را می کند. به عنوان مثال تغییر در ساختارهای مالی این بانک از موضوعات بسیار مهم است که مطمئنا در نمایشگاه به تشریح آن ها پرداخته می شود.

انتهای پیام