فروش اعتباری ۶ محصول ایران خودرو بدون افزایش قیمت آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایران خودرو از قول مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش اعلام کرد: پس از استقبال مشتریان از طرح فروش فوری محصولات، طرح فروش اعتباری محصولات نیز از امروز دوشنبه آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: خودروهای این طرح شامل پژو 405 بنزینی و دوگانه سوز، پژو 206 تیپ 5، 206صندوقدار وی 8، سمند ال ایکس با موتور ای اف7 بنزینی و رانای ال ایکس هستند که با موعد تحویل 30 روزه و با بازپرداخت های 12، 18 و 24 ماهه عرضه می شوند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: علیرغم تغییرات اخیر نرخ ارز و با هدف جلوگیری از کاهش قدرت خرید مشتریان، فروش اعتباری محصولات ایران خودرو با قیمت های قطعی و بدون افزایش قیمت خودرو نسبت به سال 96 انجام می شود. در این میان افزایش هزینه های بیمه و شماره گذاری، طبق تعرفه های قانونی، مشمول ثبت نام کنندگان می شود که این افزایش ها مربوط به قیمت خودرو نبوده و به شرکت ایران خودرو مرتبط نیست.

به گفته خان کرمی متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح امروز با مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند. همچنین طرح های دیگر فروش نیز در هفته آتی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام