ادغام شرکت مشاوره سرمایه گذاری و یک کارگزاری بورس / رو نمایی از دو بازو

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان یازدهمین نمایشگاه بانک و بورس و بیمه، شرکت مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر (اماکو) و کارگزاری راهبرد از برنامه شراکت جهت تشکیل هلدینگ خدمات مالی رونمایی کردند. 

در این رابطه محسن عباسی مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری اماکو به بورس پرس گفت: حرکت به سمت هلدینگ خدمات مالی و تخصصی شدن فعالیتهای بازار سرمایه در عین حفظ و تکمیل زنجیره ارزش خدمات بازار سرمایه اصلی ترین هدف این جوینت ونچر است و در سال 97 شاهد دگرگونی های اساسی در ساختار ارایه خدمات بازار سرمایه در دو مجموعه راهبرد و اماکو خواهیم بود.

وی ادامه داد: درحال حاضر ارایه خدمات مشاوره و تحلیل و سیگنال برای تمامی کاربران آنلاین کارگزاری راهبرد رایگان بوده و در خلال این نمایشگاه، مجموعه اماکو - راهبرد از شرکت اندیشه پردازان مبتکر به عنوان بازوی آی تی و شرکت هایتک مرتبط با ارتباطات رسانه ای رو نمایی کرد که اولین سرویس این شرکت راه اندازی شبکه تلویزیونی تخصصی بازار سرمایه بر بستر iptv است که به زودی پخش برنامه های خبری، تحلیلی و گزارش های میدانی بازار سرمایه را بر بستر شبکه iptv  "ایران اکانومی"برای مخاطبان خود ارسال خواهد کرد.

عباسی ادامه داد: همچنین رایزنی هایی با صدا و سیما در جریان است تا دامنه برنامه به شبکه های صدا و سیما نیز گسترش پیدا کند و امکان ارسال از طریق فرستنده های صدا و سیما به صورت "براودکست" نیز در آینده نزدیک فراهم شود.

شرکت اماکو به همراه کارگزاری راهبرد در سالن 38 غرفه 9 آماده میزبانی از عزیزان و فعالان بازار سرمایه هستند و برنامه های متنوعی از جمله دوره های اموزشی رایگان به همراه قرعه کشی روزانه یک دستگاه آیفون را برای بازدید کنندگان در نظر گرفته است.

انتهای پیام