پاسخ رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست به استعفای کاوه مدنی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه شرق و بر‌ اساس خبری که در کانال تلگرامی سازمان حفاظت محیط ‌زیست منتشر شده، در متن پاسخ عیسی کلانتری به درخواست کاوه مدنی برای استعفا آمده است: به‌ اطلاع می‌رساند با تأثر و اندوه فراوان به دلیل عدم‌ رضایت والدین‌گران‌قدرتان که خود سال‌ها در خدمت صنعت آب و برق بودند برای ادامه خدمت در سازمان حفاظت محیط‌ زیست، به‌ دلیل برخی تنگ‌نظری‌های موجود در کشور، ناچارا استعفای شما را پذیرفتم.

جناب‌عالی در 6 ماهی که عهده‌دار مسئولیت در سازمان بودید، عملا نشان دادید با ‌توجه به پشتوانه علمی بی‌نظیر، پشتکار ستودنی، رفتار مردمی، خلاقیت و ابتکار، عدم‌توجه به مشکلات مالی و تدارکاتی و با مشارکت مردمی، چگونه می‌توان در راستای خدمت به مردم و کشور بدون هیچ‌گونه چشمداشتی خدمت کرد و بیهوده نبود که در ۳۰سالگی در بیش از چند قرن اخیر به مقام جوان‌ترین استاد تمام دانشگاه‌های اروپای غربی نائل شدید.

شما با روحیه مثبت و به‌دور از یأس و ناامیدی، پذیرای افکار عموم مردم و صاحب‌نظران بودید و هیچ‌وقت از یاد پرسنل سازمان محیط ‌زیست و مردم فراموش نخواهید شد. از سویی، مطمئن هستم با توجه به توانمندی‌های چشمگیر و شایسته و بلوغ فکری طرز‌ تفکرتان و اعتقاد راسخ به منافع ملی کشور، کمک به مردم این سرزمین را در هر‌کجا که باشید دریغ نخواهید کرد. در آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزونتان باقی می‌مانیم.

انتهای پیام