نصرالله: اسرائیل در صورت ادامه تجاوز منتظر قلب فلسطین اشغالی باشد نه جولان

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس ، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان دیروز در دومین سالروز شهادت مصطفی بدرالدین از فرماندهان حزب الله همزمان با سالروز اشغال فلسطین سخنان مهمی در خصوص تحولات منطقه ایراد کرد.

وی با بیان اینکه سوریه وارد مرحله‌ای جدید شده، تصریح کرد: هیبت رژیم صهیونیستی و هیبت نیروی هوایی آن شکسته شده و تهدیدات آن، توخالی است و نباید از آن ترسید.

نصرالله با اشاره به تجاوزهای مکرر اسرائیل به سوریه ادامه داد: بعد از سرنگونی جنگنده آن و پاسخ موشکی اخیر در جولان، این رژیم در پروازها و تحرکات خود حساب و کتاب‌های جدیدی وارد کرده و اگر بخواهد به تجاوز خود ادامه دهد، این بار پاسخ را در قلب فلسطین اشغالی دریافت خواهد کرد نه در جولان.

دبیرکل حزب الله با اشاره به تلاش ترامپ برای باز بین بردن حق مردم فلسطین، اعلام کرد:ترامپ همانطور که وعده کرده بود، سفارت را به قدس اشغالی منتقل کرد و قصد دارد در آینده نزدیک طرح معامله قرن را اعلام کند و هر کس از کشورهای عربی که به آن مخالفت کند مجازات خواهد شد که از نتایج آن عدم بازگشت آوارگان، محدود شدن کشور فلسطین به غزه و سازش کشورهای عربی با اسرائیل است.

نصرالله مردم، احزاب و اعضای محور مقاومت را به مقاومت و ایستادگی دعوت کرد و گفت:فلسطین نباید چیزی را امضا کند و بپذیرد و سه ضلع ترامپ، نتانیاهو، محمد بن سلمان، سه ضلعی نامستحکمی هستند که در صورت حذف یکی، کل آن فرومی‌پاشد.

انتهای پیام