بازگشت زیرمجموعه "ومعادن" با تعدیل منفی ۸۵ درصدی و اعلام توضیح

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی که با سرمایه 60 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد ، دیروز با توقف نماد روبرو و برای امروز بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت آماده بازگشت شد.

براساس این گزارش، علت توقف نماد "بکام" ناشی از افزایش زیان هر سهم برای سال مالی اسفند گذشته بود که طی آن از 117 به 216 ریال رسیده و در عملکرد 9 ماهه هم 120 ریال معادل 56 درصد از این زیان محقق شده است.

این شرکت وابسته به سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در این باره توضیح داد: کاهش درآمدهای غیر عملیاتی بابت عدم تحقق فروش زمین نسبت پیش بینی و افزایش در هزینه ای عمومی اداری فروش عمدتا" بابت افزایش در تعداد پرسنل بازنشسته طی سال 96 است. افزایش در سایر اقلام عملیاتی عمدتا" بابت عدم تامین نقدینگی که منجربه عدم خرید مواداولیه ،کاهش تولید بوده که موجب افزایش هزینه های جذب نشده گردیده است. از جمله عوامل افزایش در زیان خالص پس از کسر مالیات بابت کسر مالیات سنوات قبل طبق بخشنامه 21 دی 96 سازمان حسابرسی از سود قبل از مالیات است.

کارخانجات تولیدی شهید قندی درنظر داشته و دارد یک قطعه زمین با کاربری صنعتی واقع در خیابان صفاییه یزد به متراژ 547594 مترمربع را که دارای یک ساختمان نگهبانی دو طبقه و 3 سوله 12 هزار متری است، به فروش برساند.

انتهای پیام