قطعه ساز بورسی با دو زیر مجموعه ایران خودرو و سایپا قرارداد بست

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت 50 میلیارد تومانی ایرکا پارت صنعت امروز به دلیل افشای رویدادی مهم با توقف نماد روبرو و آماده بازگشت برای فردا بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت شد.

علت این رویداد، اعلام قرارداد 15.6 میلیارد تومانی با دو زیر مجموعه ایران خودرو و سایپا به نام های ساپکو و مگاموتور است که برای مجموعه ماژول واترپمپ 206 موتور TU3 2 ساپکو و قرارداد منیفولد پلاستیکی تیبا برای مگا موتور بسته شده است.

"خکار" با اعلام تسویه 120 روزه بعد از ارسال کالا ، درباره جزئیات قرارداد توضیح داد داد: قرارداد منیفولد پلاستیکی تیبا با تیراژ تولید 150 هزار عدد و به قیمت هر واحد 76 هزار و 500 و فروش 11 میلیارد و 475 میلیون تومانی و قرارداد مجموعه ماژول واترپمپ 206 موتور TU3 با تیراژ 50 هزار عدد و به قیمت هر واحد 82 هزار و 960 تومان و با فروش 4 میلیارد و 148 میلیون تومانی است که در سال جاری تولید خواهند شد.

از مجموع مبلغ این دو قرارداد، 6 میلیارد تومان در سال جاری و باقی در سال 98 محقق و به مجموع فروش شرکت اضافه می شود. همچنین قرارداد منیفولد پلاستیکی اولین قرارداد در زمینه تولید قطعات پلاستیکی است که این شرکت میتواند در کنار تولید انبوه قطعات آلومینیومی, در زمینه تولید قطعات پلاستیکی هم خود را مطرح و قرادادهای جدیدی در این حوزه با مشتریان منعقد کند.

انتهای پیام