پیش فروش عجیب سایپا سیتروئن برای اولین محصول C 3

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی، از ساعت 11 امروز و همزمان با دومین سالگرد فعالیت شرکت سایپا سیتروئن در ایران، پیش فروش اولین محصول C 3 برای 1800 دستگاه برای تحویل در شهریور شروع شد اما با رویدادی عجیب ولی آشنا همراه بود.

به این ترتیب که برخی از متقاضیان خرید اعلام کردند همزمان با شروع پیش فروش، کسی قادر به ثبت نام و پیش خرید نشده است. چرا که به محض رسیدن ساعت های 11 ، 11:20 و ... و بروز رسانی سایت، پیامی مبنی بر اتمام مرحله و اقدام برای مرحله بعد اعلام می شد . از طرفی دیگر برای تکمیل فرم ثبت نام به 10 تا 15 دقیقه زمان نیاز بود اما هیچ فرصتی برای باز کردن فرم ثبت نام نبود چه برسد به تکمیل و ارسال .

در پایان هم پیامی مبنی بر " هموطنان گرامی با تشکر از استقبال شما، نخستین نوبت از پیش‌فروش خودروی سیتروئن C 3 با موفقیت پایان یافت. با ما در ارتباط باشید، به زودی باز خواهیم گشت" منتشر شد تا اولین دور از پیش فروش این محصول با پیش پرداخت 60 میلیون تومانی و قیمت تقریبی 130 میلیون تومانی به اتمام برسد.

در این میان متقاضیان معترض به این وضعیت ضمن اینکه تنها خط تلفن ارتباطی اعلامی دائما در اشغال بود ، از مسئولان نهادهای نظارتی خواستند به این موضوع که در پیش فروش های قبلی برخی محصولات جدید رخ داده، رسیدگی کنند.

انتهای پیام