بلوک ۷۸ درصدی شرکت زیانده بالاخره فروخته شد/ هویت خریدار با نام طولانی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان خصوصی سازی که از آبان سال گذشته چهار بار اقدام به عرضه بلوک 78 درصدی حمل و نقل بین المللی خلیج فارس کرده و ناکام مانده بود (16 آبان ،13 آذر و 15 بهمن و 14 اسفند سال گذشته) ، امروز قادر به فروش این بلوک مدیریتی شد.

به این ترتیب ، 273 میلیون و 528 هزار سهم "حفارس" به وکالت از شرکت احیا گستر هرمز روانه میز فروش شد که به همان قیمت پایه 246 تومان و به ارزش 67.3 میلیارد تومان معامله شد. با این رویداد که بعد از بازگشایی نماد رخ  داد، صف خرید این شرکت حذف اما روند صعودی قیمت سهام ادامه یافت.

بررسی های بورس پرس نشان می دهد این بلوک که از سوی کارگزاری فیروزه آسیا عرضه شده بود ، توسط کارگزاری کارآمد و برای شرکتی با نام طولانی "شرکت تعاونی ایثارگری خدمات حمل و نقل و گردشگری ایده آل شهرآرا" خریداری شده که از سال 83 در زمینه خدمات متنوع حمل و نقل همگانی و ارائه خدمات حمل و نقل پاراترانزیت در تهران و سایر شهرهای ایران فعال است.

براساس این گزارش، 29 اردیبهشت دو سال پیش هم سازمان خصوصی سازی به سختی توانسته بود 87 درصدی حمل و نقل بین المللی خلیج فارس را بفروشد که توسط شرکت احیا گستر هرمز خریداری شد اما این شرکت نتوانست به موقع اقساط را پرداخت کند.

انتهای پیام