توقف ۸ نماد و مهلت آخر یک حق تقدم + رفع گره از سهم دارای صف فروش

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اتمام سال مالی اسفند گذشته و یا برنامه افزایش سرمایه و اصلاح اساسنامه و... ، شرکت های بیمه آسیا، پمپ‌ سازی‌ ایران‌ ، پارس‌سویچ‌، داروسازی‌ جابرابن‌حیان‌، صنایع‌ ریخته‌گری‌ ایران‌، نفت‌ پارس‌ ، داروسازی زاگرس فارمد و قنداصفهان‌، طی روزهای آینده اقدام به برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده می کنند.

برهمین اساس در پایان معاملات امروز، نماد این شرکت های بورسی بسته می شود تا " قصفها، دجابر، خریخت ، شنفت و ددام " برای برگزاری مجمع سالانه ، "بسویچ و تپمپی" برای مجمع فوق العاده و افزایش سرمایه 300 و 17.5 درصدی و "آسیا" هم برای اصلاح اساسنامه آماده شوند.

افزایش سرمایه پارس سویچ (که طی روزهای گذشته با صف خرید همراه شده ) از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و در دو مرحله از 25 به 60 و سپس به 100 میلیارد تومان خواهد بود

افزایش سرمایه اسمی پمپ‌ سازی‌ ایران‌ هم از محل سود انباشته خواهد بود تا سرمایه این شرکت از 40 به 47 میلیارد تومان برسد.

علاوه بر این توقف نماد این 8 شرکت، امروز آخرین مهلت داد و ستد سهام حق تقدم سرمایه گذاری توسعه‌ معادن‌ و فلزات‌ است که در روزهای گذشته با رشد قیمت روبرو شده است.

همچنین امروز شرکت خوراک‌ دام‌ پارس‌ که در روزهای قبل با صف فروش پایداری همراه بوده ، مشمول رفع گره معاملاتی شده و " غدام" بدون حجم مبنای 74 هزار و 828 سهمی و بدون دامنه نوسان داد و ستد خواهد شد.

انتهای پیام