اولین شرکت از فرابورس کارت قرمز گرفت و لغو پذیرش شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بعد از اجرای دستورالعمل جدید سازمان بورس برای شرکت های بورسی و فرابورسی و در ادامه تغییر و تحولات مربوط به طبقه بندی شرکت ها، اولین شرکت از فرابورس لغو پذیرش شد.

براساس این گزارش، درحالی تاکنون چندین شرکت از جمله سرمایه گذاری مسکن تهران، گسترش سرمایه گذاری ایرانیان، سیمان لار سبزوار و بیمه دی کارت زرد گرفته و از بازار اول معاملات فرابورس به بازار دوم منتقل شده اند که شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور از فهرست شرکت های حاضر در بازار اول معاملات فرابورس خط خورد.

قرار است "خفناور" طی یکی دو هفته آینده به بازار پایه ب منتقل شود.

بررسی های بورس پرس نشان می دهد این رویداد ناشی از عدم رعایت دستورالعمل افشای اطلاعات و بعد از تعلیق نماد از 13 اسفند سال گذشته و تذکر کتبی 16 اسفند هیات پذیرش فرابورس به ناشر برای ارایه برنامه جهت رفع دلایل لغو پذیرش در فرصت 25 روزه رخ داده است.

در این میان ، هیات مدیره این شرکت 10 میلیارد تومانی اقدام به افشای اطلاعات کرد اما این رویداد بعد از جلسه هیات پذیرش فرابورس و صدور رای رخ داد.

به این ترتیب، "خفناور" نخستین شرکت حاضر در فرابورس شد که از فهرست شرکت های پذیرفته شده حذف و کارت قرمز گرفته است.

مهندسی صنعتی روان فن آور که دارای سهامدارانی چون سرمایه گذاری دلیران پارس، مهندسی نصیر ماشین ، شرکت های پیشگامان عمران وتوسعه چند استان و اشخاص حقیقی و... است ، از 12 اسفند 89 با کشف قیمت 210 تومانی هر سهم وارد بازار اول فرابورس شده و آخرین قیمت هر سهم آن در 12 اسفند سال گذشته هم 202 تومان بود.

انتهای پیام