هشدار پلیس درباره کلاهبرداری با تورهای جام جهانی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه شرق، مسعود منفرد با اشاره به برگزاری مسابقات جام جهانی روسیه و تکاپوی علاقه‌مندان برای خرید بلیت و حضور در این مسابقات اظهار داشت: در‌این‌باره برخی آژانس‌های مسافرتی به صورت غیرمجاز فعالیت کردند به‌گونه‌ای که از طریق روش‌های مختلف نظیر تبلیغات گسترده و فریبنده به‌ویژه در فضای مجازی، چاپ آگهی در مطبوعات یا پخش آن در سطح شهر برای فروش بلیت مسابقات و اعزام دوستداران فوتبال به روسیه از طریق تورهای جام جهانی اقدام می‌کنند.

وی افزود: بنابراین وقوع کلاهبرداری از سوی آژانس‌هایی که با این ادعا در حال ثبت‌نام دوستداران فوتبال هستند، متصور است که هم‌وطنان باید مراقب باشند تا در دام آنان گرفتار نشوند. علاقه‌مندان این رشته ورزشی برای تهیه بلیت مسابقات جام جهانی باید به مبادی ذیربط از‌جمله سایت فدراسیون فوتبال ایران مراجعه و از آن طریق کسب اطلاع کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: افرادی که برای دیدن مسابقات فوتبال قصد رفتن به روسیه را دارند، باید به مراکز و آژانس‌های مسافرتی رسمی که مجوز سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارند، مراجعه کنند و از پرداخت هرگونه وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات گسترده و فریبنده مدعی اجرای تورهای جام جهانی هستند، خودداری کنند.

منفرد به شهروندان توصیه کرد: به آگهی‌هایی که در فضای مجازی، روزنامه‌های کثیرالانتشار یا در سطح شهر یا معابر عمومی درباره اعزام به تورهای جام جهانی مشاهده می‌کنید، اعتماد نکنید.برای اخذ ویزا شخصا با ارائه گذرنامه به سفارتخانه‌ها مراجعه و از دادن مدارک به افراد ناشناس یا شرکت‌ها و آژانس‌های غیرمعتبر خودداری کنید.

انتهای پیام