آغاز فروش محصولات ایران خودرو از فردا / آمار تولید و فروش سه ماه اخیر

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مصطفی خان کرمی با اشاره به نیاز و درخواست مشتریان ایران خودرو به ایکوپرس گفت: هم زمان با فرارسیدن عید سعید فطر، برنامه فروش برخی محصولات پرتقاضا از ساعت 10 صبح فردا چهارشنبه آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. متقاضیان از طریق سایت esale.ikco.ir (در روش پیش فروش) و یا مراجعه به نمایندگی های مجاز (در تمامی روش های فروش) نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی افزود: در راستای تامین نیاز مصرف کنندگان حقیقی و جلوگیری از فعالیت واسطه ها،در این بخشنامه هر کدملی صرفا مجاز به خرید یک دستگاه خودرو است. همچنین در ثبت نام فروش اقساطی، مشتریانی که هر یک از محصولات ایران خودرو را در شش ماه گذشته خریداری کرده اند، امکان نام نویسی نخواهند داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: در روش های پیش فروش عید سعید فطر نیز امکان صلح نامه حذف شده تا صرفا مشتری نهایی نسبت به خرید اقدام و فعالیت واسطه ها کاهش یابد.

خان کرمی با بیان این که اعمال کنترل ممکن است سبب کندی فرآیند نام نویسی شود تصریح کرد: این اقدام با هدف جلوگیری از فعالیت واسطه ها و ایجاد امکان ثبت نام برای مصرف کنندگان نهایی صورت می گیرد که در نهایت به نفع مشتریان خواهد بود.

وی با تاکید بر یکسان بودن قیمت محصولات در تمامی نمایندگی های ایران خودرو گفت:‌ هیچ یک از نمایندگی ها مجاز به فروش خودرو با قیمت بالاتر از کارخانه نبوده و در صورت مشاهده و یا دریافت گزارش از سوی مشتریان طبق قوانین برخورد خواهد شد.

به گفته معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، از ابتدای سال 97 تا 20 خرداد ، 114 هزار دستگاه انواع خودرو تولید و 112هزار دستگاه روانه بازار شده است. آمار فروش اردیبهشت هم نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 27 درصدی همراه بوده است.

خان کرمی ادامه داد: برنامه های فروش مناسبتی و یا ماهیانه ایران خودرو پاسخگوی نیاز متقاضیان بوده و مشتریان می توانند صرفا با مراجعه به پایگاه اینترنتی فروش محصولات و یا نمایندگی ها نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی به متقاضیان خرید خودرو توصیه کرد نیاز خود به خودرو را با خرید مستقیم از شرکت ایران خودرو تامین کرده و به هیچ وجه نسبت به خرید از سود جویان و واسطه ها در بازارهای آزاد اقدام نکنند.

انتهای پیام