واکنش مدیرعامل بانک شهر به نامه مهم بانک مرکزی و کناره گیری از سمت

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین محمد پورزرندی با اشاره به انتشار نامه اداری منتشر شده در فضای مجازی و برخی کانال ها و گروه های خبری گفت: در روزهای پایانی ماه پر برکت رمضان و در آستانه عید بزرگ مسلمانان انتظار می رود از تهمت و افترا پرهيز کرده و اجازه ندهیم خللی در خدمت رسانی بزرگترین حامی مالی شهروندان و مدیریت شهری وارد شود.

وی با بیان اینکه بانک شهر با عمری کوتاه هم اکنون به عنوان يك نهاد مالي قوی و پیشرو در صنعت بانکداری فعالیت می کند،افزود: قطعا اینگونه موارد نمی تواند ذره ای از اعتماد شهروندان به این بانک بکاهد. با ضرورت پیروی از اخلاق رسانه ای در جامعه خبری،اخلاقا نباید در اين شرايط خاص بنگاه های اقتصادی را با نشر مطالب نادرست با مشكل مواجه کنيم.

پورزرندی درخصوص نامه بانک مرکزی گفت: بعد از ارسال نامه از بانك مركزي بلافاصله با معاونت نظارت ، مذاكره و مستندات خواسته شده ارسال شد و قطعا هيج مشكلي در روند خدمت رسانی این بانک بوجود نخواهد آمد.

بنابراین گزارش،بانک شهر با سرمایه اسمی 1.5 هزار میلیارد تومانی در بازار پایه ج فرابورس حضور دارد و از 24 اسفند سال 95 با قیمت پایانی 93 تومان به ازای هر سهم با توقف 15 ماهه نماد روبروست.

نامه بانک مرکزی

بانک مرکزی درخصوص ادعای مدیرعامل بانک شهر مبنی موافقت این بانک با ادامه خدمت تا زمان برگزاری مجمع سالانه اعلام کرد: با توجه به مدارک و مستندات مکتوب نزد این بانک که خلاف دعاوی مطروحه را نشان می دهد، مقتضی است حداکثر تا 24 خرداد،نام مرجع موافقت کننده با ادامه تصدی در این سمت را همراه با مستندات مکتوب در این زمینه به مدیریت کل تسلیم کنید.

همچنین پیرو نامه های 16 و 23 اردیبهشت مبنی بر لزوم کناره گیری و استعفای پورزرندی از عضویت هیات مدیره و مدیرعاملی بانک شهر و تعلل عامدانه از انجام این مهم،ادامه تصدی مدیرانی که صلاحیت آنها از سوی بانک مرکزی سلب شده،درحکم تصرف غیرقانونی در اموال عمومی است.

انتهای پیام