سرمربی پرتغال: بازی مقابل ایران آسان نیست

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از آس،تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال دوشنبه آینده در سومین بازی‌ جام جهانی 2018 روسیه، به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران می‌رود.

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال پیش از این بازی در یک مصاحبه گفت‌: پرتغال برای تساوی به میدان نخواهد رفت و می‌خواهد پیروز شود. پیش از این گفته بودم که فقط به پیروزی فکر می‌کنیم. زمانی که حریف توپ را در اختیار دارد، به هدف بیشتر نزدیک است. ما نمی‌توانیم ریسک کنیم، ایران خیلی خوب دفاع می‌کند و در ضدحملات نیز خوب عمل می‌کند. باید منسجم بازی کنیم و به‌خوبی دفاع کنیم تا ضدحملات تیم‌ ‌ملی ایران اتفاق نیفتد.

وی افزود: تیم‌ ‌ملی ایران قصد دارد بازی را در اختیار بگیرد. آنها به پیروزی نیاز دارند. ما باید متعادل و جنگنده بازی کنیم و تلاش کنیم از لحاظ فردی، برتر از حریف باشیم. سپس از قدرت تهاجمی‌ استفاده کنیم.ابتدا باید فکر کنیم تیم‌ ‌ملی ایران چه کار خواهد کرد و بازی را چگونه آغاز خواهد کرد. باید دید ایران دنبال پیروزی خواهد بود یا اینکه منتظر فرصت خواهد ماند تا در ضدحمله، به گل برسد. این قضیه در بازی تعیین‌کننده خواهد بود.

سانتوس درباره کارلوس کی‌روش گفت‌: ما با هم دوست هستیم.وی از پیراهن ایران دفاع خواهد کرد و من نیز از پیراهن پرتغال. من خواهان پیروزی هستم. نمایش ایران مقابل لاروخا، هشداری برای ما بود. باید بازیکنان‌ ما هوشیار باشند. شاگردانم معتقدند بازی برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران آسان نیست. آنها می‌دانند که دیدار سختی را پیش‌رو خواهند داشت.

انتهای پیام