زمان عرضه اولیه دومین شرکت جدید سال مشخص شد/ "شغدیر" بعد از سه سال

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پتروشیمی غدیر اردیبهشت 94 بعد از برگزاری جلسه معارفه ، آماده عرضه اولیه بود اما این اتفاق به دلیل دستور رئیس سازمان بورس مبنی بر توقف عرضه های اولیه رخ نداد و خبری از واگذاری سهام این شرکت 130 میلیارد تومانی نشد.

حال در شرایطی مدیران و سهامدار عمده "شغدیر" امروز با برگزاری برنامه خبری ، اقدام به اعلام آخرین وضعیت مالی و عملیاتی خواهند کرد که بعد از سه سال از آن زمان ، مقرر شده چهارشنبه جاری 13 تیر ، 10 درصد از سهام "شغدیر" در بازار اول معاملات فرابورس عرضه اولیه شود که شامل 130 میلیون سهم است.

در این عرضه که از سوی تایپکو و کارگزاری صبا تامین انجام خواهد شد ، محدوده سفارش خرید بین 165 تا 170 تومان و با سهمیه هر کد 2600 سهم تعیین شده است.

به این ترتیب ، پتروشیمی غدیر بعد از پرداخت الکترونیک سامان کیش، دومین شرکت تازه وارد بازار سهام در سال جاری خواهد بود.

سال مالی پتروشیمی غدیر 29 اسفند بوده و در ترکیب سهامداری آن تاپیکو با 90 درصد مالکیت و پتروشیمی بندرامام با 10 درصد حضور دارند و مشاور پذیرش آن کارگزاری بانک رفاه است.

این شرکت که از سال 88 تولید آزمایشی را شروع کرده در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام واقع شده و محصولات تولیدی آن وینیل کلراید مونومر VCM با ظرفیت سالانه 150 هزار تن و پلی ونیل کلراید PVC با ظرفیت سالانه 120 هزار تن است.

انتهای پیام