افزایش ۶۸ درصدی سود منجر به توقف نماد شرکت بورسی شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تایدواتر که سال گذشته با رویدادهایی چون تحریم آمریکا و برنامه افزایش سرمایه 75 درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی همراه بوده ، از تعدیل 68 درصدی خبر داد و با توقف یک روزه نماد و بازگشایی بدون دامنه نوسان قمیت نماد در فردا روبرو شد.

براساس این گزارش، "حتاید" با سرمایه 100 میلیارد تومانی که پیش بینی سود هر سهم سال مالی اسفند سال جاری را 418 ریال اعلام کرده بود این متغیر مهم را به 703 ریال افزایش داد و اعلام کرد: افزایش سود عملیاتی نسبت به آخرین پیش بینی (34درصد) مربوط به افزایش درآمد اجاره تجهیزات و فروش اقلام داغی و افزایش درآمدهای غیرعملیاتی در سرفصل درآمدحاصل ازسرمایه گذاری ها ناشی افزایش درآمد حاصل سپرده بانکی و سود مصوب سرمایه گذاری در شرکتهای زیرمجموعه و سایر شرکتها است.

همچنین افزایش خالص درآمدهای متفرقه ناشی از فروش دارائی های ثابت مشهود از قبیل زمین، ماشین آلات و تجهیزات ، وسائط نقلیه و اثاثه منصوبات است. کاهش مالیات در سال مالی 96 نسبت به آخریت پیش بینی مربوط به لحاظ کرده هزینه بیمه به عنوان هزینه های قابل قبول که در سال مالی 96 در سرفصل تعدیلات سنواتی در گردش سود و زیان انباشته شناسائی و افشاء شده است.

انتهای پیام