زمان عرضه اولیه ۵ درصد "پارس" مشخص شد/ جزییات واگذاری چهارمین سهم جدید

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی پذیرش و درج نماد شرکت پتروشیمی پارس در بورس تهران با پلاک 522 ، این زیرمجموعه مهم هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بکشنبه گذشته اقدام به برگزاری جلسه معارفه کرد و آماده عرضه اولیه شد اما زمان قطعی آن مشخص نشده بود.

براساس این گزارش، حال در شرایطی 10 درصد سهام شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور سه شنبه جاری در فرابورس تعیین شده که یک روز بعد یعنی چهارشنبه 20 تیر ، 5 درصد از سهام "پارس" معادل 300 میلیون سهم عرضه اولیه می شود.

در این عرضه که توسط کارگزاری خبرگان سهام انجام می شود، محدوده قیمتی برای سفارش خرید بین 2280 الی 2400 تومان تعیین شده و سهمیه هرکد معاملاتی حداکثر 4000 سهم خواهد بود.

در این عرضه ، کل 5 درصد در بورس و برای عموم عرضه خواهد شد و شامل یک درصد سهام متعلق به کارکنان نمی شود.

پتروشیمی پارس ، بعد از پرداخت الکترونیک سامان کیش ، پتروشیمی غدیر و دامپروری بینالود نیشابور ، چهارمین شرکت جدید سال خواهد بود.

این زیرمجموعه مهم هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در بازار دوم معاملات بورس و در ﺑﺨﺶ محصولات شیمیایی، ﮔﺮوه تولید مواد شیمیایی پایه و ﻃﺒﻘﻪ تولید مواد شیمیایی پایه به جز کود درج شده است.

پتروشیمی پارس با سرمایه 600 میلیارد تومانی، غول گازی پتروشیمی های ایران بوده و قلب تپنده هلدینگ خلیج فارس معرفی شده که بزرگترین تولید کننده استایرن منومر خاورمیانه و مالک ۵۰ درصد سهام شرکت پلیمر آریا ساسول است .

انتهای پیام