واکنش نوبخت به استعفای معاون اول رییس جمهور

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمدباقر نوبخت روز گذشته در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر استعفای شفاهی معاون اول رییس جمهور در پیامی توئیتری اعلام کرد: حضور اسحاق جهانگیری در کابینه نقطه قوت دولت روحانی است.

با این حال انتخاب اعلام کرده بود، حسن روحانی با هدف از بین بردن اختلافات و تزریق نیرو به جهانگیری قرار است وی را به ریاست ستاد ویژه اقتصادی منصوب کند، ستادی که به نوشته این وبسایت، قرار است عملکرد اقتصادی دولت را در مواجهه با تحریم‌های آمریکا هماهنگ کند.

از آغاز دولت دوم روحانی رسانه‌ها چندین بار از اختلاف بین جهانگیری و برخی مقام‌های ارشد کابینه همچون محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت خبر داده‌اند.همچنین در ماه‌های گذشته برخی از فعالان اصلاح‌طلب از جمله علی شکوری‌راد از مصادره نتیجه انتخابات ریاست جمهوری توسط اعضای حزب اعتدال و توسعه و به ویژه محمود واعظی ابراز نگرانی کرده بودند.

گزارش ها درباره اختلاف در کابینه و گروه اقتصادی دولت درحالی منتشر شده که از آغاز سال جدید افزایش قیمت ارز و تورم اعتراض بازاریان و انتقاد نمایندگان مجلس از عملکرد دولت را به دنبال داشته است.

انتهای پیام