شفاف سازی "آپ" درباره اثر حذف کد USSD بر پیش بینی بودجه و سود

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت آسان پرداخت که با سرمایه 200 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد،درخصوص موضوع حذف کارمزد شاپرکی تراکنش از کد USSD اقدام به شفاف سازی کرد.

سعید جهانشاهلو معاون مالی " آپ" اعلام کرد: با توجه به اینکه حذف کد USSD و حذف کارمزد شاپرکی با تراکنش از این کد دستوری از سال گذشته تا امروز بارها تکرار شده،در پیش بینی بودجه این شرکت برای سال جاری اثر درآمدی ان از ابتدای تیر ماه صفر در نظر گرفته شده و طبیعتا اثر منفی بر پیش بینی سود ندارد.

شرکت آسان پرداخت با ارائه بستری امن و مطمئن در خدمات پرداخت موبایلی،از پاییز سال 93 اپلیکیشن آپ را به عنوان جایگزین کد USSD *733# به کاربران موبایلی ارائه کرد که امروز این اپلیکیشن به عنوان پرکاربردترین اپلیکیشن پرداخت موبایلی بیش از 20 میلیون بار نصب شده و روزانه بیش از 1.5 میلیون تراکنش را با موفقیت پشتیبانی می کند.

با حذف کارمزد شاپرکی کدهای USSD طبعا رویکرد شرکت های PSP درجذب کاربر برای این کدها فاقد توجیه اقتصادی خواهد بود و در نتیجه جذب کاربران برای اپلیکیشن های پرداخت مورد توجه فعالان این حوزه قرار می گیرد.تحلیل مجموعه شرایط اپلیکیشن آپ از ابتدا تاکنون حاکی از ان است که با شرط ادامه روند فعلی،آپ با فاصله از رقبا،کاربران USSD را جذب خواهد کرد.

انتهای پیام