توصیه به استفاده از کارت سوخت در پمپ بنزین‌ها

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا موسوی خواه در گفتگو با بخش خبری 21 شبکه یک سیما اظهار داشت  برای همه خودروها از جمله خودروهای وارداتی و خودروهای بالای 1800 سی.سی از سال 86 تاکنون کارت سوخت صادر شده اما در زمان سهمیه بندی بنزین به خودروهای بالای 1800 سی.سی سهمیه سوخت تعلق نمی گرفت.

وی ادامه داد: از سال گذشته تلاش کردیم کارت خوان های جایگاه های سوخت بروز شوند و که اخیرا" به بهره برداری رسید. 60 سال بود که نظام کارمزدی در جایگاه های سوخت اعمال می شد اما این نظام را به حق العمل کاری تغییر دادیم و جایگاه داران زمانی که از نازل جایگاه سوخت را تحویل مشتری می دهند کارمزد را به صورت نقدی دریافت می کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اجرای این طرح به هیچ وجه در پرداختی مردم تغییری ایجاد نمی کند ادامه داد: به عنوان نمونه فرآورده ای را که پیش از این هزار تومان به جایگاه دار می فروختیم پس از یک ماه کارمزد آن را به وی پرداخت می کردیم اما اکنون این فرآورده را با قیمت 960 تومان به جایگاه دار می دهیم و 40 تومان الباقی را جایگاه دار به صورت نقدی از مشتری می گیرد.

موسوی خواه گفت: این موضوع موجب افزایش چشمگیر نقدینگی جایگاه داران می شود و مشکلاتی که برای دولت در تأمین 140 میلیارد تومان کارمزد آخر ماه جایگاه داران ایجاد می شد را رفع می کند.

انتهای پیام