اطلاعیه عرضه اولیه ۵ درصد سهام پتروشیمی پارس صادر شد

علی صحرایی در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره تاخیر در انتشار اطلاعیه 5 درصد سهام پتروشیمی پارس در روز جاری اظهار داشت: این موضوع ناشی از لزوم آخرین هماهنگی ها بود و که دقایقی پیش اطلاعیه عرضه این شرکت صادر شد.

وی ادامه داد: برخی شایعات مبنی بر لغو عرضه اولیه مطرح شده که صحت ندارد.

براساس این گزارش، طبق اعلام قبلی مقرر شده امروز چهارشنبه 5 درصد از سهام شرکت پتروشیمی پارس در بورس تهران عرضه اولیه شود. این واگذاری شامل 300 میلیون سهم "پارس" است که محدوده سفارش خرید بین 2280 الی 2400 تومان و سهمیه هر کد برای حقیقی و حقوقی 4000 سهم تعیین شده تا این شرکت 600 میلیارد تومانی بعد از پرداخت الکترونیک سامان کیش، پتروشیمی غدیر و کشاورزی و دامپروی بینالود چهارمین شرکت تازه وارد بازار سهام در سال جاری باشد.

طبق اطلاعیه بورس تهران ، امروز چهارشنبه 300 میلیون سهم معادل 5 درصد از سهام شرکت پتروشیمی پارس به عنوان پانصد و بیست و دومین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش محصولات شیمیایی و گروه و طبقه تولید مواد شیمیایی پایه بجز کود در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد پارس به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

توجه به موارد زیر ضروری است:

1- دوره ثبت سفارش از ساعت 11:35 الی 13:35 می باشد. امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر می باشد.

2- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 000ر4 سهم می باشد. هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش می باشد.

3-ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده ( کف قیمت 800ر22 و سق قیمت 000ر24 ریال می باشد) ، جهت ثبت سفارش امکانپذیر می باشد و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نمی باشد. کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام نمایند.

4- پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرا بورس ایران مصوب 14/10/1395 خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر به اطلاعیه شماره 43228/181 مورخ 1397/04/16 مدیریت عملیات بازار منتشره در سایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران مراجعه نمایند

انتهای پیام