۱۱ مدیر دولتی پاداش نجومی گرفتند

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم،محمد حسینی با اشاره به پاداش های یک میلیارد تومانی پایان کار برخی مدیران دولتی گفت: مجلس برای این ارقام سقف تعیین کرد تا از پرداخت رقم های بالا خودداری شود،بنابراین بسیاری مدیران تقاضای بازنشستگی دادند تا با قوانین قبلی پاداش دریافت کنند.

وی افزود: بسیاری از دوستان اعلام کردند با این کار منجر به خروج نخبگان از دولت می شوید بنابراین ما عملکرد ها را از دستگاه های نظارتی درخواست کردیم و بر اساس این گزارش شاهد بودیم هیچ پرداختی خلاف قانون صورت نگرفته است.حتی آن فردی که یک میلیارد تومان پاداش پایان خدمت دریافت کرده، حقوق بسیار بالایی داشته که وقتی ضرب در 30 ماه شده ، پاداشی معادل 30 ماه دریافت کرده است.

این نماینده مجلس با ابراز تاسف از اینکه برخی حقوق های بسیار بالا و پاداش های پایان خدمت نجومی درپی خلأهای قانونی پرداخت شده است، ادامه داد: 11 نفر از این افراد درخواست بازنشستگی داده و رئیس دستگاه ها نیز با این بازنشستگی موافقت و پاداش را بر اساس قانون دریافت کردند و جالب اینجا است که مجددا در سال 97 اعاده به کار شدند.

حسینی با اعلام اینکه چنین اقدامی در دستگاه های اجرایی خلاف قانون نبوده و بر اساس خلأهای قانونی صورت گرفته است، گفت: اکانون باید طرحی را پیگیری کنیم که در مجلس تصویب شود تا دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.این افراد هم حقوق بازنشستگی می گیرند و هم حقوق جدید، البته از طریق کمیسیون به دستگاه های نظارتی اعلام کردیم که گزارش ها را تا پایان شهریور به مجلس ارائه دهند.

وی افزود:: طبق آئین نامه داخلی می توان دو حکم را برای این افراد اجرا کنیم تا به عنوان جرم یا تقاضای رسیدگی، به محاکم قضایی ارسال کنیم یا این پرونده را به کمیسیون اصل 90 یا دیوان محاسبات ارسال کنیم.

انتهای پیام