حضور استارت آپ های ایرانی در قلب اروپا

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،علی سعیدی مشاور عالی سازمان بورس در نخستین نشست فناوری و اطلاعات ایران و اروپا که با حضور شرکت های دانش بنیان برگزار شد با اشاره به وجود تابلوی شرکت های کوچک و متوسط و سازماندهی صندوق های سرمایه گذاری جسورانه در فرابورس به نقش حمایتی سازمان بورس پرداخت و گفت: این اتفاقات منجر به افزایش سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان و استارت آپی شده است.

همچنین، راینر پتوک مدیر روابط بین الملل و اقتصادی انجمن شرکت های کوچک و متوسط نقش و اهمیت همکاری های دوجانبه ایران و آلمان در دوران پسابرجام را با اهمیت ارزیابی کرد و خواستار گسترش همکاری شرکتهای کوچک و متوسط شد.

بابک باقری معاون خدمات مالی تامین سرمایه تمدن نیز ضمن معرفی فضای فعالیت شرکت های استارتاپی در ایران و رشد قابل توجه حوزه فناوری و IT،اقدام به ارایه و معرفی دستاوردهای صندوق جسورانه توسعه فناوری آرمانی و نحوه سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان ایرانی به سرمایه گذاران اروپایی کرد .

بنابراین گزارش،معرفی ظرفیت شرکت های دانش بنیان با محوریت حضور در بازارهای اروپایی، جلب سرمایه گذاری خارجی و انتقال دانش روز از مهمترین محورهای این نشست است.

انتهای پیام