نتیجه مجمع ایران خودرو، سایپا و پالایشگاه بورسی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،امروز دو خودروساز بزرگ بورسی شامل ایران خودرو و سایپا مجمع سالانه را به ترتیب در شرکت ساپکو و پژوهشگاه صنعت نفت با حضور اکثریت 84 و 79 درصدی سهامداران برگزار کردند.

براین اساس،پس از قرائت عملکرد گزارش عملکرد هیات مدیره "خودرو" برای سال مالی گذشته و گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت،صورتهای مالی تصویب و از 57 ریال سود محقق شده هرسهم،6 ریال معادل 10 درصد تقسیم شد که سهامداران حقیقی از مهر ماه و حقوقی ها در مهلت قانونی می توانند سود را دریافت کنند.

همچنین در مجمع سالانه "خساپا" بعد از قرائت عملکرد گزارش عملکرد هیات مدیره برای سال مالی گذشته و گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت،صورتهای مالی به تصویب رسید.پس از مجمع،مطابق برنامه مجمع فوق العاده نیز با دستور جلسه تطابق اساسنامه با نمونه سازمان بورس برگزار و مواردی از اساسنامه به تصویب سهامداران رسید.

در این میان،مجمع سالانه شرکت پالایش نفت تبریز هم امروز صبح در مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد که پس از قرائت عملکرد گزارش عملکرد هیات مدیره "شبریز" برای سال مالی گذشته و گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت،صورتهای مالی تصویب و مقرر شد از 1107 ریال سود محقق شده هر سهم، 30 تومان سود نقدی معادل 27 درصد توزیع شود.

براین اساس،سهامداران حقیقی یا صندوق های سرمایه گذاری با ارائه کد بورسی و کارت ملی با مراجعه به یکی از شعب بانک تجارت از تاریخ ۱۵ مهر و سهامداران حقوقی ظرف مهلت قانونی از طریق ارسال اصل نامه ممهور به مهر شرکت با درج شماره حساب شبا به آدرس شرکت می توانند سود را دریافت کنند.

انتهای پیام