ورود و خروج ۱۷ شرکت + رفع گره از دو سهم دارای صف خرید و فروش

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز بازار سهام که شاخص بورس با جهش 3878 واحدی، برای اولین بار وارد کانال 132 هزار واحدی شد ، دو شرکت بورسی مشمول رفع گره معاملاتی ، 8 شرکت آماده بازگشایی نماد شدند و 9 شرکت از تابلو بازار خارج شدند.

براساس این گزارش، به این ترتیب دو شرکت فولاد خراسان و سرمایه گذاری توس گستر به دلیل برخورداری از صف های خرید و فروش پایدار مشمول رفع گره معاملاتی و معامله بدون حجم مبنا و دامنه نوسان شده اند.

شرکت های پالایشگاه بندرعباس ، نفت‌ بهران‌ ، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی و پتروشیمی مبین، تولید مواداولیه‌داروپخش‌ ، تکین‌کو ، صنایع و معادن احیا سپاهان و مبین وان کیش با محدودیت دامنه نوسان قیمت آمده بازگشت به تابلو شده اند.

از سوی دیگر نماد شرکت های مپنا، دوده‌ صنعتی‌ پارس‌ و معدنی‌ دماوند به علت رشد بیش از 20 درصدی قیمت سهام، احیاء صنایع خراسان و پتروشیمی زاگرس به دلیل نوسان قیمت بیش از 40 و 50 درصدی ، نیرو سرمایه و تجارت الکترونیک پارسیان کیش هم به دلیل اعلام رویداد مهم بسته شدند.

در این میان دو شرکت پتروشیمی فناوران و گروه‌صنعتی‌سپاهان‌ به علت افزایش بیش از 50 درصدی قیمت سهام و لزوم برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی متوقف شدند و فعالان دارای دسترسی به سامانه تدان در صورت وجود هرگونه ابهام و یا سوال می توانند نقطه نظرات خود را حداکثر تا پایان امروز در tedan.ir اعلام کنند.

انتهای پیام