زمان در دستور کار قرارگرفتن طرح سوال از روحانی مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، مسعود پزشکیان در خصوص طرح سوال از روحانی گفت: مجلس هفته بعد جلسه علنی نخواهد داشت، لذا سوال از رئیس جمهور در دو هفته کاری بعد از تعطیلات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در توضیح سوال از رئیس‌جمهور و برخی اظهارنظرها مبنی بر سیاسی بودن این سوال افزود: با توجه به شرایط اخیر ، روحانی باید زودتر از این در مجلس حاضر می‌شد و شفاف برای مردم و نمایندگان مسائل را آن گونه که هست مطرح می‌کرد.در بسیاری از مسائل و مشکلات تنها یک نفر مقصر نیست، در واقع مجموعه‌ دولت، مجلس، قوه قضاییه و دیگر ارگان‌ها در بروز مشکلات سهیم هستند، روحانی هم باید ضمن حضور در صحن به تمامی مسائل اشاره کند و همه تصمیماتی هم که اتخاذ شده را تشریح کند.

پزشکیان گفت: با توجه به تصمیمات و سیاست‌های اتخاذ شده به این سادگی مشکلات اجتماعی و اقتصادی حل و فصل نمی‌شود.در حال جنگیم و آمریکا هم همه تلاش را به کار بسته که مردم و مسئولان را به جان هم بیندازد از این رو باید با هم تلاش کنیم تا مشکلات مرتفع شود. ضرورت همدلی و همراهی ایجاب می‌کند که گناهان را به گردن یکدیگر نیندازیم، در چنین وضعیتی مصلحت بیان شفاف وقایع و تصمیمات است.

انتهای پیام