ترامپ از ایمیل‌ های کلینتون خبر داشت

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،اوماروسا مانیگالت نیومن که از دیروز گذشته کتاب وی درباره ترامپ در آمریکا منتشر شده، در تازه‌ترین مصاحبه تلویزیونی خبر داده که ترامپ این کشور قبل از انتشار اسناد جنجالی ویکی‌لیکس درباره ایمیل‌های هیلاری کلینتون رقیب دموکرات وی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ از این اسناد و ایمیل‌ها خبر داشت.

وی در روزهای اخیر با اعلام اظهاراتی جنجالی درباره ترامپ بیان کرده که عصبانیت وی را به دنبال داشته تا جایی که ترامپ در یکی از واکنش‌های زننده و زشت این زن سیاه پوست را سگ خوانده است.اولین مدیر دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید در دولت ترامپ با ان.بی.سی گفت و گو کرد و بخش‌هایی از اظهارات دسنیار سابق ترامپ با این شبکه آمریکایی را در متون زیر بخوانید:

مجری: آیا ترامپ باید نگران انتشار نوارها و فایل‌های بیشتری باشد؟

اوماروسا: وی باید نگران افشا شدن زن ستیز بودن و نژادپرست بودن باشد،که واقعا هست.

مجری: آیا شما فایل‌ها و نوارهای بیشتری از رئیس‌جمهور دارید؟

اوماروسا: درباره این موضوع اظهارنظری نمی‌کنم.

مجری: آیا فایل‌های بیشتری منتشر خواهید کرد؟

اوماروسا: درباره این موضوع اظهارنظر نمی‌کنم.

مجری: آیا شما تاکنون توسط بازپرس ویژه (رابرت مولر) مورد مصاحبه قرار گرفتید؟

اوماروسا: بله

مجری: چه نوع سوالاتی از شما شده بود؟

اوماروسا: نمی‌توانم درباره اینم موضوع حرف بزنم. حس می‌کنم که دستم بسته است چرا که واقعا دوست دارم درباره آنچه که اکنون در رابطه با زندگیم می‌گذرد، صحبت کنم اما متاسفانه نمی‌توانم بیشتر توضیح دهم.

مجری: شما قبلا گفتید که فایل‌هایی از ترامپ دارید و آماده دادن آنها به بازپرس ویژه هستید. در این فایل‌ها چه چیزی هستند؟ می‌شود کمی درباره آنها توضیح دهید؟

اوماروسا: فقط این را می‌توانم بگویم که فسادهای زیادی وجود داشتند چه در زمان کارزار انتخاباتی و چه در کاخ سفید و من می‌خواهم آنها را فاش کنم. خیلی علاقه دارم آنچه که در پشت پرده اتفاق افتاده را فاش کنم.

مجری: شما گفتید فساد، آیا چیزی از قبیل همکاری با روسیه و موضوعاتی از این دست هم وجود دارد که بازپرس ویژه بخواهد به آنها نگاه کند؟

اوماروسا: فکر می‌کنم که ترامپ باید به مردم آمریکا درباره کاری که در جریان کارزار انتخاباتی و همچنین در کاخ سفید کرده، راست بگوید.

مجری: شما در کتاب درباره ایمیل‌های هیلاری کلینتون صحبت کردید. آیا ترامپ قبل از اینکه این ایمیل‌ها منتشر شود، از وجود آنها خبر داشت؟

اوماروسا: بله قطعا

مجری: وی درباره این ایمیل‌ها قبل از انتشا آنها توسط ویکی‌لیکس خبر داشته؟

اوماروسا: بله خبر داشت.

مجری: شما می‌گویید که ترامپ یک کانال مخفی و محرمانه درباره ایمیل‌ها داشته؟ قبل از انتشار آنها

اوماروسا: شما گفتید. البته این را می‌گویم که می‌خواهم فساد در جریان کارزار انتخاباتی و همچنین آنچه در کاخ سفید ادامه یافته را برملا کنم.

مجری: به نظر شما چه میزان در کاخ سفید درباره تحقیقات بازپرس ویژه نگرانی دارند؟

اوماروسا: آنها باید خیلی نگران باشند.

مجری: آیا آنها نگران هستند؟

اوماروسا: بله قطعا

مجری: آنها درباره چه چیزی نگران هستند؟

اوماروسا: چون آنها دارند درباره برخی چیزهای پنهانکاری می‌کنند، آنها چیزهایی را از مردم آمریکا پنهان می‌کنند و خیلی متقلب بودند.

مجری: آنها دارند برخی چیزها را از مردم پنهان می‌کنند. مثلا چه چیزهایی را؟

اوماروسا: تو می‌دانی که نمی‌توانم درباره این چیزها حرف بزنم. خوشحال خواهم شد که درباره کتابم حرف بزنم و دلیل دعوت هم همین بوده.

مجری: ترامپ شما را سگ خطاب کرد. جوابت چیست؟

اوماروسا: فکر می‌کنم این نشان می‌دهد که اگر وی در انظار عمومی و علنا چنین چیزی می‌گوید، باید فکر کرد که در محافل خصوصی چه چیزهایی می‌گوید. وی واقعا هیچ احترامی برای زنان و برای سیاه پوستان قائل نیست. وی شایستگی و صلاحیت ریاست جمهوری ندارد.

مجری: آیا شما از نظر جنسی مورد آزار وی قرار گرفتید؟ در کتابت خواندم که وی دستت را گرفت و بدون رضایت، اقدام به بوسیدنت کرد

اوماروسا: وی این کار را خیلی از مواقع درباره زنان کرده، هر زمان که خواسته این کار را کرده، ترامپ خیلی در رابطه با زنان اقدام فیزیکی می‌کند، آنها را می‌گیرد و می‌بوسد هر زمانی که بخواهد و هر روزی که بخواهد.

انتهای پیام