۱۹ شرکت مثبت و با صف خرید از بازار سهام خارج شدند/ بازگشت ۱۰ نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در دومین روزکاری بازار سهام در شهریور، نماد 19 شرکت مثبت و اکثرا" دارای صف خرید به علت رشد بیش از 60 ، 50 و 20 درصدی بسته و 10 شرکت هم آماده بازگشت به تابلو شدند.

به این ترتیب نماد شرکت تابان نیرو سپاهان به علت رشد بیش از 60 درصدی قیمت به همراه شرکت های حفاری شمال ، ماشین‌ سازی‌ اراک‌، پتروشیمی‌ آبادان‌ و فنرسازی‌زر به دلیل رشد بیش از 50 درصدی قیمت سهام متوقف شدند.

علاوه بر این 14 شرکت مپنا، پالایشگاه شیراز، بورس کالا ، سرمایه‌گذاری صنعت‌نفت‌‌، نورد آلومینیوم‌، معادن‌ بافق‌ ، پارس‌ خزر ، داروسازی‌ فارابی‌، سرما آفرین‌، تولیدمحورخودرو، ‌داروسازی‌زهراوی‌ ، داروسازی سبحان انکولوژی، فرابورس، زرین معدن آسیا به سبب افزایش بیش از 20 درصدی قیمت بسته و برای فردا و یا دو سه روز آینده آماده بازگشایی شدند.

همچنین شرکتهای مس‌ شهید باهنر ، کشاورزی و دامپروری بینالود ، بیمه سامان و دشت‌ مرغاب‌ به علت اعلام رویدادی با اهمیت موقتا" از تابلو خارج شدند که در این میان سه شرکت اول این گروه به همراه ذغال‌سنگ‌ نگین‌ ط‌بس‌ ،مارگارین‌ ،شیشه‌رازی‌ ، چرخشگر، آتیه داده پرداز، معادن مس تکنار،سرمایه گذاری توسعه گوهران امید امروز به تابلو برمی گردند.

انتهای پیام