اذعان پسر ترامپ به استهزاء رای مردم و تنگ تر شدن حلقه معتمدین

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، پس‌‌لرزه‌های "یادداشت یک مقام ارشد دولت آمریکا " علیه ترامپ ادامه دارد و به اذعان پسر وی ، پس از انتشار این مقاله حلقه افراد مورد اعتماد رئیس‌جمهور آمریکا محدودتر شده است.

پنج‌شنبه هفته گذشته بود که روزنامه نیویورک‌تایمز یادداشتی با تیتر «من یکی از اعضای مقاومت علیه ترامپ در درون دولت هستم» منتشر کرد. این یادداشت را یک عضو بلندپایه دولت ترامپ، بدون افشای نام منتشر و در آن ادعا کرده بود گروهی از مقام‌های دولت آمریکا فعالانه در حال تلاش برای ایستادگی در برابر دستورات ترامپ هستند.

ترامپ چند روز بد رسماً دستور پیگیری قضایی این مسئله را صادر کرد و دادستان کل کشور را مأمور پیدا کردن نویسنده این یادداشت کرد.

امروز هم دونالد ترامپ جونیور در مصاحبه با ای‌بی‌سی نیوز گفت: افراد حاضر در کاخ سفید مورد اعتماد ترامپ هستند. البته این گروه خیلی کوچک‌تر از آن است که دوست دارم باشد. اگر بتوان به همه اطرافیان، اعتماد کامل کرد راحت‌تر می‌توان کار کرد.

پسر ترامپ در مورد نویسنده ناشناس یادداشت هم گفت: انسان خیلی سطح پایینی بوده که نامش را بالای یک یادداشت گذاشته و اساساً رأی مردم آمریکا به پدرم را به استهزاء گرفته است. میلیون‌ها آمریکایی به پدرم رأی داده‌اند و اینکه یک نفر بخواهد رئیس‌جمهور آمریکا را با نوشته‌های خود کنترل کند به معنی استهزاء گرفتن خواسته مردم آمریکا است.

وی ادامه داد: این کار مذبوح و احتمالاً فردی ناراحت و ناراضی بوده که به خاطر عدم اجرای کاری که باید می‌کرده از دولت به بیرون پرت شده است.

انتهای پیام