سکه ثامن ورشکسته شد/ هشدار پلیس به مالباختگان

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سایت سکه ثامن بعد از سه سال فعالیت، با صدور اطلاعیه ای از ورشکستگی خبر داد و اعلام کرد: بنا به استفاده کاربران و تریدرها از ربات‌های غیرمجاز و همچنین کارمند ثامن که به نام شوهر خود معامله می‌کرد به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و......... به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و سودهای غیر متعارف کاربران که به وسیله ربات‌ها و اتو رفرش استفاده شده است، به اطلاع می‌رساند سکه ثامن ورشکستگی خود را اعلام می‌نماید و از امروز (27 شهریور) فقط کاربران می‌توانند پول‌های خود را بدون دریافت سودهای غیر متعارف را ثبت درخواست نمایند. کاربران امروز مهلت دارند موجودی خود را به فروش رسانده و درخواست واریز نمایند.

هشدار پلیس به مالباختگان

دراین رابطه سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: افراد سودجو با سوءاستفاده از وضعیت پیش‌آمده در خصوص شرکت تجارت الکترونیکی ثامن (سکه ثامن) با تبلیغات گسترده در سایت‌ها، کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی به قربانیان و مال‌باختگان اعلام کرده اند با دریافت مبالغ به صورت نقدی بر اساس روابط و تعاملات با مدیریت شرکت مذکور، توانایی استرداد مبالغ و وجوهات آنان را دارند.

هدف این افراد سودجو صرفاً کلاهبرداری ثانویه از مالباختگان بوده و با توجه به پیگیری‌های پلیس فتا در خصوص شرکت مذکور و سرنخ‌های به دست آمده صرفا از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا پیگیر امورات خود باشند و تحت هیچ عنوان از پرداخت هرگونه وجوهات به افراد سودجو و کلاهبردار خودداری کنند.

انتهای پیام