توضیح "خپارس" درباره تاخیر در تحویل 4 محصول رنو / زمان ارسال دعوتنامه

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پارس خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با خروج یک جانبه آمریکا از برجام و اعمال تحریم های ظالمانه علیه صنعت خودرو، شرکت رنو به پیروی از این سیاست و با تعلیق فعالیت ها در ایران، موجب شده تولیدات شامل تندر 90، پارس تندر، ساندرو و ساندرو استپ وی کاهش داشته باشد که این امر زمینه بروز تاخیر در تحویل این محصولات به مشتریان را فراهم کرده است.

مذاکره با شرکت رنو پارس به عنوان نماینده شرکت رنو در ایران در خصوص رفع مشکلات تولید ادامه دارد.

"خپارس" ضمن پوزش از تاخیر ایجاد شده به دلیل شرایط تحمیلی بین المللی حاکم بر اقتصاد و تولید، اعلام کرد تحویل خودروهای تکمیل وجه شده مشتریان در دست اقدام بوده و دعوتنامه بخشی از تعهدات معوق (بخش اول تعهدات استپ وی اتومات خرداد ماه) از شنبه آینده 7 مهر برای مشتریان ارسال خواهد شد.

در آینده نزدیک جهت مشتریانی که درخواست دریافت خودرو جایگزین داشته باشند طرح، اعلام و از محصولات سایپا به عنوان جایگزین ارائه خواهد شد.

همچنین مشتریانی که درخواست انصراف از خرید و دریافت وجه را دارند نیز می توانند با ارائه درخواست طی یک هفته مبلغ واریزی به همراه سود مشارکت و جرائم تاخیر را دریافت کنند. مشتریانی که خودرو آنها معوق شده در هنگام تحویل،جرائم تاخیر و سود مشارکت آنها بر اساس قراداد محاسبه و پرداخت می شود.

انتهای پیام