برنامه سایپا برای مقابله با تحریم و قیمت جدید محصولات/ علت ازدحام در پیش خرید

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محسن جهرودی در بازدید از دومین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته درخصوص برنامه سایپا برای مقابله با تحریم‌ها گفت: استراتژی سایپا نگاه به تولید داخل با حداکثر داخلی سازی در تولید خودرو است.

وی درخصوص قیمت گذاری خودرو افزود: خودرو نقش تعیین کننده و مستقیمی بر زندگی همه اقشار جامعه دارد و بر اساس سیاست های دولت و تصمیماتی که اخیرا اتخاذ شده، قیمت گذاری خودرو با توجه به تغییرات در نرخ ارز و قیمت حامل های تولید از جمله قیمت آلومینیوم، فولاد، مواد پلیمری و تمامی مواردی که تاثیرگذاری مستقیم بر محصول نهایی دارند، به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان واگذار شده و این سازمان متولی کشف واقعی قیمت خودرو و اعلام عمومی قیمت خودروهای تولید داخل است.

جهرودی تاکید کرد: تا زمانی که این سازمان قیمت های جدید را اعلام نکند، ملاک همان قیمت های قبلی است و به محض اعلام توسط سازمان حمایت، قیمت خودروها تثبیت خواهد شد.در خصوص ازدحام متقاضیان برای پیش خرید خودرو در طرح اخیر نیز،سایپا به لحاظ سخت افزاری و زیرساخت های فناوری اطلاعات در وضعیتی قرار دارد که توان پاسخگویی به هجوم کاربران و ‌متقاضیان را دارد اما حجم تقاضاها در طرح های پیش فروش با حجم عرضه برابر نیست که باعث ازدحام در سایت فروش می شود

انتهای پیام